AKTUALITY
DOVOLENÁ
REGISTRACE
Z důvodu naplněné kapacity neregistrujeme již delší dobu nové pacienty. Výjimku děláme pouze u blízkých příbuzných současných pacientů v případě, že v okolí nemají jiného registrujícího lékaře. Ze stejných důvodů neuzavíráme ani nové smlouvy na pracovně lékařské služby (prohlídky zaměstnanců).
OBJEDNÁVÁNÍ
K vyšetření v naší ordinaci je nutné se předem objednat. Pokud se dostavíte bez objednání, je možné, že nebudete ošetřeni a sestra vás objedná na jiný termín. Registrovaní pacienti se objednávají k sestře na očkování, vyšetření Quick a TK Holter nebo k lékaři na vyšetření či administrativu přes portál pacienta, viz sekce on-line objednání.
JAK NÁS KONTAKTOVAT
Pro objednání termínu vyšetření, předpisu léků, očkování nebo administrativy doporučujeme použít portál pacienta v sekci on-line objednání. Pro všechny tyto úkony je potřeba, abychom na vás v ordinaci měli správný kontaktní telefon a e-mail. Ujistěte se, že tomu tak je.
Při změně kontaktních údajů nám dejte vědět. Je vhodné se registrovat do portálu pacienta. Jinak se lze samozřejmě objednávat osobně, telefonicky či emailem, viz sekce kontakt.